Så töntigt

Jag har ju bloggat ganska länge och nu får man höra klagomål om att man har gamla inlägg.
Och att man är en dålig,hemsk och störd flickvän, Är det mitt fel att jag inte tänker på de som har varit förut?
Är det mitt fel att jag inte raderar gammal skit från bloggen? Tror du/ni att jag orkar gå igenom en massa inlägg?
Nej, jag bryr mig inte om de som har varit, jag har dåligt minne och orkar inte radera precis allt från bloggen.
Jag raderar de jag ser och kommer ihåg och jag kommer inte ihåg vad jag skriver på bloggen.
Jag tror att en massa bloggare glömmer om vad de har skrivit för 6-4 månader sedan, så ge upp.
Det är ingen big deal om jag har kvar meningslös skit på bloggen, skaffa er/dig ett liv.
Göra nånting åt erat/ditt desperata behov av att förstöra, klaga och trakassera mig och andra människor.
Vi vill ha nånting med dig/er att göra, så väx upp nu.. jag tycker så synd om dig/er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0