Gjorde om en blogg

Igår kväll så gjorde jag om min klasskompis blogg ändra bakgrunden och gjorde en liten header.
Kolla in bloggen här och bloggen är helt klart värd att börja följas, så do it.

För övrigt så har jag precis duschat glömde ställa om klockan och sätta igång alarmet igår innan jag somnade.
Så ska göra det idag, men nu ska jag klä på mig, fixa mig, äta frukost + ta medicin och gå till skolan.
Känner mig lite sjuk typ ont i halsen men hoppas det går över, vill inte stanna hemma och tråka.
Och ska fixa om min kusins blogg idag om jag har tid dock, men troligen så hinner jag med det.
Men men har inte tid nu, hej då bloggar mera efter skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0