Ska bli frisk

Har varit sjuk i typ en vecka nu, ska vara hemma nu tills jag verkligen är frisk.
Kommer vara jobbigt att vara ifrån pojkvännen,
men det känns bättre att orka göra saker tillsammans med honom än att hosta och ha känslan att man vill dö.
Hör knappt nånting i öronen nu,
låter som att om jag är i puberteten, hostar hela tiden, sover hela tiden och snyter mig en massor.
Så får viska när jag ska prata och halsen gör ont när jag ens försöker prata.
Men idag har jag sovit helat dagen, duschat, smsat med pojkvännen, ätit, varit på toa och vilat.
Ingen toppen dag kan jag lugnt säga, känns deprimerande att bara ligga hemma och inte orka göra nånting.
Vill vara ute, träffa vänner, pussa på finaste och vara i skolan. Men nej då ska man vara sjuk i hundra år typ..
Orkar inte blogga mera ska ta vatten och se Irene Huss, god natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0