Sävast Fullmoon

Jag saknar min vackra hoppkanin Sävast Fullmoon ''Månen'', Han var verkligen speciell på alla sätt som finns.
Han var min första hoppkanin som jag började tävla med, jag älskade han verkligen och gör det fortfarande.
Ni kanske tänker ''äh en kanin whatever'' men han var inte som alla andra kaniner.
Han bodde på gården helt lös i Niemisel och rymde aldrig iväg,
han hade blåa ögon och var den ända i kullen som hade det och han hade som en egen personlighet.
Han blev sjuk om de var vinter 2008 och vi var tvungen att ta bort honom, jag grät och grät..
Jag gråter faktiskt fortfarande för vill verkligen ha en ny kanin och känna samma känsla som jag hade när jag hade Månen. Han fick mig att må bra när jag mådde som sämst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0