Klöverträsk - here i come!

Snart åker jag till Klöverträsk, till min underbara mormor & morfar och till min älskade fru Minna!
Saknat dem sååååå mycket och snart är det torsdag då får jag träffa finaste pojkvännen.
Mitt lov blev räddad i alla fall, trodde jag skulle vara forever alone typ.

Idag har jag varit hos tandläkaren, vakna 07:00 och stressa så jag fick ont i magen.
Tog bort tandställningen eftersom jag känner att jag inte behöver den, tycker mina tänder är fina som de är.
Men de är ju smaksak och min mor har ringt som ett psyk idag om att få operera mig och sådant.
Hoppas dock att det blir av, har väntat 16 år på att få operera mig, så håller tummarna!
Tack mor, jag älskar dig.


Ni är för söta som försöker skapa rykten om mig, puss.




Kommentarer
Postat av: Mikael

Hejsan, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Tack för att ni tar dig tid att kolla på detta

2012-02-27 @ 19:53:25
URL: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0