Regn regn och mera regn..

Denna dag regna det mycket, för mycket. Inte alls lust att gå ut eller ens kolla ut.
Regn är verkligen deprimerande. Kan också vara mysigt om man ligger i sängen och lyssnar på dropparna.

I alla fall.. håller på att bli sjuk. Är trött heela tiden och vill sova. Skolan var väl ok idag, var med vännen Marcus.

Är fett less på några/en/flera i klassen som pratar skit om andra, kallar de fula saker utan att ens säga det face to face.
Visst må man hata folk och så men man har fan ingen rätt att kalla en hora för den gillar en profilbild?
Och sedan dryga mot precis allt! Ni/dem/du är kanske är svartsjuk för de ser bättre ut? Har flera vänner?
Har ett bra liv? Har finare kläder? Men man behöver inte dryga om allt. Och att kalla folk bög, ATT ENS JÄVLA MOR SÄGER SÅ är sjukt lågt. Hoppas ni får ett slag i huvudet och får vätt i huvudet.
Sluta klaga på att folk är elak mot er/du, för ni/du är ju faktist också en dålig människa som trycker ner andra.

Jag trodde ni/du/dem var mogna och hade växt upp men tydligen inte.. jag skyddar mig vän i klassen.
Jag vill att den ska ha det bra för jag vet hur det känns att bli illa behandlad. 
Bara för man har tjej kompisar och inte är som alla andra så är man inte bög/lesbisk? 
Det är bra att vara DEN MAN ÄR, man ska vara stolt för att man inte är som alla andra idioter.
Jag är SJUKT STOLT över min vän. Att ta skit men ändå lyckas stå i mot är jag så jävla stolt över.
Du är bäst och klarar allt, jag finns ALLTID!



Kommentarer
Postat av: Marcus

<3

2011-09-21 @ 17:24:58
Postat av: alva

Bra skrivet! Jag stör mig också sjukt mycket på folk som verkar leva för att trycka ner andra.

2011-09-21 @ 18:17:55
URL: http://thiiger.blogg.se/
Postat av: Elin Jonsson

Så jävla sanna ord! Marcus är världens finaste människa, inget snack om saken. Har också hört lite om mig, haha stackars flicka.. Att man måste sitta och hacka ner andra för att må bättre själv. Nej tack, så himla lågt gjort. Man framstår inte som bättre, man höjer inte sitt självförtroende och man kommer ändå hamna illa i slutändan! What's the point? Behandla andra som du själv vill bli behandlat!



Mycketmycketmyyycket bra skrivet av dig!

2011-09-21 @ 18:31:12
URL: http://eelinjonssonn.blogg.se/
Postat av: Vendela

SÅ JÄVLA SANT, puss på dig min fina linnea! <3

2011-09-21 @ 18:41:14
URL: http://vendelaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0