Ny blogg & ny start här!

Min blogg blev raderad av min pojkvän så tänkte jag gör en ny blogg och gör en ny start här!
Imorgon ska skolan till Gruvberget och klasserna 7-8:or ska gå en ruda och vi har gjort banor/hinderbanor och så ska de samla poäng och den som får mest vinner ett pris. Hoppas dock det inte regnar imorgon..
Ska snart äta och sedan vara med pojkvännen, hoppas jag kommer bli mera aktiv med bloggen (haha)
Ah just det! Ska sitta i elevfiket i år med Cejas, kommer bli jätte trevligt! Min klass är bäst fast jag är sur ibland!

På söndag får jag mina pengar sedan sommarjobbet, då blir det att handla en massa kläder och skor.
Och ska betala WOW så jag kan spela & Spotify Premium, sen kanske jag åker till mormor och rider med Minna!
Saknar er alla där puss!





Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Du är så duktig på att rida Mazetti.

Hoppas du nu får behålla alla fina bilder du tar & lägger in på din sida.

Saknar dig också.

Kramar från mormor Mia

2011-08-25 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0